ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021

Οι 2 δικογραφίες που τινάζουν την κυβέρνηση και το "σύστημα" στον αέρα! Η μαφία της ΕΛ.ΑΣ. με τους επίορκους και το παραδικαστικό με "εγκέφαλο" υπ. ευρωβουλευτή.

Οι 2 δικογραφίες που τινάζουν την κυβέρνηση και το "σύστημα" στον αέρα!


Οι 2 δικογραφίες που τινάζουν την κυβέρνηση και το "σύστημα" στον αέρα! Η μαφία της ΕΛ.ΑΣ. με τους επίορκους και το παραδικαστικό με "εγκέφαλο" υπ. ευρωβουλευτή. Οι 3 αεροπαγίτες, τα "σοκολατάκια" , η δολοφονία Καραϊβάζ, τα "κόλπα" των δικογραφιών και ο εκβιασμός υπουργού και αντιπροέδρου της Βουλής... για την σεξουαλική τους ζωή! 110 CD υποκλοπών με ονόματα και διευθύνσεις.


Όποιος νομίζει ότι τα κυκλώματα του παρακράτους "σπάνε εύκολα" ζει σε άλλον κόσμο. Είναι προφανές ότι η πολιτική βούληση της κυβέρνησης προκειμένου να ξεβρωμίσει η κοινωνία δεν υπάρχει! Το ένα νομοσχέδιο μετά το άλλο επιβεβαιώνει αυτήν την αντίληψη. Οι πολιτικοί ήταν πάντα "δεμένοι" με τα ταμεία του υποκόσμου που στεγάζεται κάτω από την ομπρέλα του παρακράτους. Πολλοί φοβούνται ότι η μπόχα θα μπει από παράθυρα στην Ηρώδου Αττικού, στην ΓΑΔΑ και στα σαλόνια των πανίσχυρων αφεντικών του λευκού κολάρου που ζουν στο Λυκόφως της Εκάλης. Σήμερα θα αναφερθούμε σε 2 δικογραφίες - φωτιά που όπως μαθαίνουμε το σύστημα έπαιξε τα ρέστα του για να θαφτούν αλλά κάποιοι εισαγγελείς αντιστάθηκαν. Ας δούμε την πρώτη δικογραφία που σε λίγες μέρες ξεκινάει η δίκη, αν και θεωρείτε απολύτως βέβαιο ότι θα πάρει αναβολή. Όπως προκύπτει από την επίµαχη δικογραφία, η οποία περιέχει και καταγεγραµµένες συνοµιλίες, στο κύκλωµα συµπεριλαµβάνονται αρκετοί επίορκοι εν ενεργεία αξιωµατικοί της ΕΛΑΣ αλλά και πολλοί απόστρατοι. Κάποιοι από τους επίορκους αστυνοµικούς αποτελούσαν κομµάτι της ηγεσίας της ΕΛΑΣ, άλλοι είναι µεσαίου βαθµού, ενώ υπάρχουν και οι χαµηλόβαθµοι. Κοινό χαρακτηριστικό όλων όµως είναι ότι έχουν µεγάλη επιρροή εντός της ΕΛΑΣ, µε αποτέλεσµα να λειτουργούν, µε το αζηµίωτο, ακόµη και ως «νονοί» των µεγάλων κεφαλών της νύχτας. Αυτοί οι επίορκοι αστυνοµικοί µαζί µε τους… συνεταίρους τους λειτουργούσαν σαν µια µεγάλη τροµοκρατική οµάδα, η οποία έχει διαβαθµίσεις αλλά και µεγάλη αντιπαλότητα.

Στην από το 2017 δικογραφία για το κύκλωµα συµπεριλαµβάνεται ενηµερωτικό δελτίο της ΕΥΠ 70 σελίδων το οποίο βρίσκεται στην διάθεση του edolio5 και  στο οποίο σκιαγραφείται η δράση του. Ενα κύκλωµα που, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται: «αποτελούµενο από δικηγόρους, πολίτες, εν ενεργεία και απόστρατους αξιωµατικούς της Αστυνοµίας, διευκολύνει και παρέχει την απαραίτητη “κάλυψη” για την εκτέλεση παράνοµων δραστηριοτήτων νυχτερινών καταστηµάτων (οίκοι ανοχής, studio, strip show, παράνοµες χαρτοπαιχτικές λέσχες – ηλεκτρονικά καζίνο)» αντί «αδρής χρηµατικής αµοιβής που καταβάλλουν οι ιδιοκτήτες αυτών».

Οι πληροφορίες που συνέλεξε η ΕΥΠ, οι οποίες προέκυψαν και από αποµαγνητοφωνήσεις των συνοµιλιών «µεταξύ των µελών του κυκλώµατος», οδήγησαν στο συµπέρασµα ότι «το κύκλωµα διαθέτει εσωτερική διάρθρωση, µε τη σύνδεση των µελών του να σχηµατίζουν ιεραρχική δοµή στην κορυφή της οποίας παρουσιάζονται εν ενεργεία υπηρετούντες και απόστρατοι των σωµάτων ασφαλείας. Πιο συγκεκριµένα, το κύκλωµα έχει καταφέρει να διεισδύσει σε σηµαντικές υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνοµίας, παρέχοντας την απαραίτητη “κάλυψη” σε καταστήµατα µε παράνοµη δραστηριότητα, χρηµατίζοντας εν ενεργεία υψηλόβαθµους αστυνοµικούς µε τη βοήθεια απόστρατων αξιωµατικών, εξασφαλίζοντας την ανάπτυξη της παράνοµης δραστηριότητάς του και αποκοµίζοντας µεγάλα χρηµατικά ποσά».

Η ανάπτυξη του κυκλώµατος προϋπέθετε τη χρησιµοποίηση αρκετών από τα µέλη του «για τον εντοπισµό και την προσέγγιση ιδιοκτητών καταστηµάτων µε παράνοµη δραστηριότητα, για να τους εντάξουν στο πρόγραµµα της “κάλυψης”… Οι ιδιοκτήτες υπό τον φόβο των συλλήψεων συµφωνούν και συµµετέχουν». Οσοι ιδιοκτήτες αποφασίζουν να αρνηθούν να συµµετέχουν στην «κάλυψη», τότε «σε σύντοµο χρονικό διάστηµα συλλαµβάνονται από τις αρµόδιες αρχές ασφαλείας…».

Σύµφωνα µε το ενηµερωτικό δελτίο της ΕΥΠ, υπάρχουν και «οι δικηγόροι του κυκλώµατος», οι οποίοι «αναλαµβάνουν τη νοµική υπεράσπιση των συλληφθέντων, χρησιµοποιούν τις “γνωριµίες” τους µε επίορκους αστυνοµικούς για να αποφυλακίζουν τους πελάτες τους. Σε πολλές µάλιστα περιπτώσεις παίζουν και οι ίδιοι τον ρόλο του περιφερειακού ταµία του κυκλώµατος».

Τα χρήµατα που διαχειριζόταν το κύκλωµα ήταν πάρα πολλά, αφού ο τζίρος από το σύνολο των εγκληµατικών δραστηριοτήτων του ανερχόταν σε περίπου 1,5-2 δισ. ευρώ. Πρόκειται άλλωστε για κάτι που προκύπτει και από το ενηµερωτικό δελτίο της ΕΥΠ, βάσει του οποίου «τα χρήµατα για έναν οίκο ανοχής είναι πάνω από 1.000 ευρώ µηνιαίως, για τα studio 1.500 ευρώ µηνιαίως, για τα strip show ανάλογα τη συµφωνία που έχει γίνει µε το κύκλωµα, ενώ για τα παράνοµα καζίνο το ποσό µπορεί να φτάσει και τα 5.000-7.000 ευρώ µηνιαίως. Βάση πληροφοριών, τα χρήµατα που συγκεντρώνονται ξεπερνούν το 1 εκατοµµύριο ευρώ µηνιαίως, καθώς η συµµετοχή των παράνοµων καταστηµάτων είναι µεγάλη… Στο πρόγραµµα “κάλυψης” συµµετέχουν περίπου 350 οίκοι ανοχής, 250 studio, 300 παράνοµα καζίνο στο λεκανοπέδιο της Αττικής». Σε αυτήν την δικογραφία είχε εμφανή και ουσιαστικό ρόλο ως συνεργάτης ο δολοφονημένος δημοσιογράφος Γιώργος Καραϊβάζ. Η δίκη που αρχίζει 3 Σεπτεμβρίου, δεν έχει όλους τους εμπλεκόμενους κατηγορουμένους αφού η εισαγγελία διαχώρισε τα πλημμελήματα από τα κακουργήματα για να μην παραγραφούν. Είναι αδύνατον όμως να δικαστούν και ενδεχομένος να καταδικαστούν κάποιοι και όταν γίνει η δίκη για τους επόμενους να αποτελεί εκ προοιμίου η καταδικαστική απόφαση την έναρξη της δικής τους δίκης. Αν αυτό έγινε τυχαία ή όχι δεν το γνωρίζουμε! Σύμφωνα με νομικούς κύκλους στις δίκες αυτές θα κατατεθούν σοβαροί νομικοί ισχυρισμοί ακυρότητας για τις συνομιλίες που κατέγραψε η Ε.Υ.Π. Τυχαία έγιναν και εκεί "λάθη;" 

Η δεύτερη υπόθεση με άμεση πολιτική εμπλοκή αλλά και συμμετοχή δικαστών αφορά τον φάκελο που είχε συνταχθεί τα τελευταία 4 χρόνια.

Αρχικά εξετάστηκαν οι επαφές και οι συνομιλίες δικηγόρου της Αθήνας που ασχολείται κυρίως με αστικές υποθέσεις, ήταν σύμβουλος υπουργού και είχε διεκδικήσει παλαιότερα κυβερνητικές θέσεις. Σύμφωνα με ερευνητές της υπόθεσης, από την παρακολούθησή του προέκυψαν ορισμένες «επίμαχες» συνομιλίες του με πρώην ή νυν δικαστικούς λειτουργούς. Μία εξ αυτών είναι συνταξιούχος εφέτης ενώ στις συνομιλίες μνημονεύεται το όνομα ανώτατου δικαστή που θεωρείται εξαιρετικής εμπειρίας – κυρίως σε δικαστικές υπηρεσίες της Πελοποννήσου – και γενικής αποδοχής.Στους τουλάχιστον 110 ψηφιακούς δίσκους της ΕΥΠ καταγράφονται επίσης συνομιλίες με ιδιώτες, ένας από τους οποίους ήταν συνεργάτης πολιτικού στις Κυκλάδες, είχε κατηγορηθεί αλλά απηλλάγη για υπόθεση αμφιλεγόμενης «επένδυσης» σε τουριστικό νησί. Ο άνθρωπος αυτός φαίνεται να είχε επαφές με ανώτατους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ. και βουλευτές διαφόρων κομμάτων. Μία από τις συνομιλίες αυτού του ιδιώτη φαίνεται να στάθηκε «μοιραία» για ανώτατο αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ. με σημαντικό έργο σε κρίσιμα πόστα. Ο αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. ακούγεται σε μια επίμαχη συνομιλία τους να γίνεται αποδέκτης πρότασης για συνάντηση σε διαμέρισμα, όπου πιθανόν να υπάρχουν και «θύματα κυκλώματος σωματεμπορίας». Κάτι που θεωρήθηκε ότι μπορεί να αφορά «συνέργεια ή προσπάθεια συγκάλυψης σε κύκλωμα μαστροπών».

Ας έρθουμε στο σήμερα

Οι παρακολουθήσεις της ΕΥΠ φαίνεται ότι ξεκίνησαν το 2017, βάζοντας στο στόχαστρο έναν πρώην υποψήφιο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και µετέπειτα πολιτευόµενο µε το τότε κόµµα που είχε ιδρύσει ο Ανδρέας Λοβέρδος, που ήταν και υποψήφιος ευρωβουλευτής και έναν συνεργάτη του, τον κύριο Λ. Οι δυο τους φαίνεται ότι είναι ο συνδετικός κρίκος µεταξύ όλων των δραστηριοτήτων του δικαστικού παρακράτους.

Όπως προκύπτει από τις συνομιλίες ανατριχιαστική είναι η σχέση µε το δικαστικό σύστηµα και µάλιστα µε τον Αρειο Πάγο. Οι µαφιόζοι µιλούν απευθείας ή έµµεσα (σε κάθε περίπτωση ωστόσο οµολογείται η σχέση) µε δικαστικούς, τρεις εκ των οποίων είναι αρεοπαγίτες.

Σε άλλες συνοµιλίες πάλι αρεοπαγίτης κανονίζει µαζί τους να φτάσει σε αυτόν υπόθεση κάποιου Λιβανέζου. Όλα αυτά έναντι χρηµατισµού, που στις συνοµιλίες αναφέρεται ως «γλυκά» και «σοκολατάκια». Όταν πλέον δεν µπορούν να χειριστούν τα µετρητά, οι συγκεκριµένοι δικαστικοί ζητούν άλλου είδους δώρα, όπως κοσµήµατα. Σε µια συνοµιλία το παραδικαστικό κύκλωµα φαίνεται να συναντιέται γιατί έχει θορυβηθεί και είναι φοβισµένο από την παραίτηση της «Ελένης»!

∆ραστηριότητα µε τους µαφιόζους έχει και πολύ ισχυρός πρώην υπουργός της Ν∆. Στήνει µαζί τους κοµπίνες και µετέχει σε εκβιασµούς, ενώ τους βοηθά σε ό,τι ζητήσουν. 

Το κύκλωµα διοργανώνει οµαδικό σεξ για τους επιφανείς φίλους και στις συναντήσεις αυτές υπάρχει βία απέναντι στις κοπέλες αλλά και χρήση ναρκωτικών. Σε πολλές συνοµιλίες τους οµολογούν σχέση µε τα στελέχη της Ν∆, ενώ επαίρονται κιόλας γιατί οι ίδιοι έχουν µεγαλύτερη δύναµη από αυτούς στους οποίους αναφέρονται. Σε µια συνοµιλία υπάρχουν απαξιωτικές αναφορές για αντιπρόεδρο της Βουλής και για νυν υπουργό της Ν∆, τους οποίους αφήνουν να εννοηθεί ότι ελέγχουν λόγω της σεξουαλικής τους σχέσης.

Αν όμως αναρωτιέστε το τι έγινε  όλο αυτό το υλικό της ΕΥΠ που αποδεικνύει τη διαφθορά σε όλα τα επίπεδα της εξουσίας, η απάντηση θα σας δυσαρεστήσει Φαίνεται ότι το υλικό αυτό παραδόθηκε αρχικώς στη ∆ικαιοσύνη. Η τύχη του όµως και κυρίως η διαδροµή που ακολουθήθηκε στην έρευνα από τους εισαγγελείς αγνοούνται!!

Η αδυναµία να δοθούν απαντήσεις δεν σχετίζεται µε ελλιπή δηµοσιογραφική έρευνα, αλλά µε το οµιχλώδες τοπίο που επικρατεί ως «προστασία της ∆ικαιοσύνης» εκεί όπου έπρεπε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια. Ενώ η φηµολογία στον Αρειο Πάγο είναι έντονη για όσα έχουν συµβεί µε τους συναδέλφους τους, επισήµως υπάρχουν κενό και σκοτάδι. 


To edolio5 έχει στην διάθεση του όλα τα δελτία πληροφοριών της Ε.Υ.Π. με τους αποκαλυπτικούς διαλόγους. Όλα με ονόματα - διευθύνσεις και τηλέφωνα! 


Μερικά από τα έγγραφα που περιλαμβάνονται στην δικογραφία. 



















ΠΗΓΗ: edolio5



ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

 

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

 

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.

2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:

2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.

2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.

3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.

4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.

5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.

6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.

7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.

8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

ΚΟΙΝΟΝΙΚΑ ΔΙΚΤΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ